Пригоди Діно

Давно жив один маленький динозавр Діно. Він завжди хотів подорожувати, але ніколи не міг. Його батьки завжди подорожували. Одного разу він грався зі своїми друзями в піжмурки та сховався так в лісі, що заблудився в хащах. Діно кликав друзів, а потім пішов шукати свій дім. Він йшов по лісу і натрапив на черепахо подібного динозавра.
Діно привітався і спитав:
- Як тебе звати?
- Мене звати Джуні.
- А мене Діно. Я заблукав, допоможи мені знайти мій дім. Він на зелених пагорбах.
- Гаразд, Діно, ходімо до мого тата.
- Привіт, тату, - каже Діно, - це мій новий друг Діно. Він заблукав, а живе на зелених пагорбах. Ти зможеш розповісти йому де вони знаходяться?
- Так, - відповів тато Джуні. Це дуже далеко і небезпечно. Тобі потрібно пройти через чорний ліс і перейти річку.
- Я готовий!
- З тобою піде Джуні.
Діно і Джуні пішли удвох. Скоро вони побачили попереду ліс. Він був такий темний, що їм стало страшно. Але вони все одно зайшли до лісу. Діно і Джуні довго йшли через ліс. Діно навіть зголоднів. Тільки но він хотів з`їсти якісь листочки, як Джуні зупинив:
- Не їж! Це отруйний плющ.
- Дякую, що врятував мене, - подякував Діно. Після цього вони пішли далі. Через деякий час хлопці вийшли з лісу до річки. На ній ведмідь ловив рибу. Вони з ним привітались і розповіли, що ідуть до зелених пагорбів. Там дім Діно. Ведмідь пригостив їх рибою і сказав, що зелені пагорби за річкою, але тут нема моста. Ждуні подумав та запропонував використати велике дерево замість моста. Ведмідь допоміг повалити сухе дерево на річку. Діно та Джуні подякували ведмедю та перейшли річку. За річкою починалися пагорби. Коли вони піднялися на один з них, то Діно вигукнув «Джуді, ось мій дім!». Так за допомогою свого нового друга Джуні, Діно знайшов дім.
Осіпов Богдан, 3-А клас

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Пригоди Діно"