Хто головніший?

Коли батько ввечері зачиняє двері гаража,всі інструменти оживають і починають сперечатися.
— Я тут головніший ,--вихвалявся Паяльничок,--бо я виконував сьогодні найважливішу роботу трівся і запаював проводи.
—Ні,—заперечив Ключик,—я закрутив безліч великих гайок тому я головніший.
—Ви нічого не тямите,—поважно втрутилася в розмову Електродрель,—я просвердлила
скільки отворів, що й досі голова крутиться дому я головніша .
Тут знявся такий галас! СперечалисьМолотки з Пилками, Викрутки з Ножами,
Домкрат з Точилом. Кожен вважав себе
найголовнішим.
— Ви всі великі хвастуни,—закінчив розмову
Світильник,—головніша від усіх нас -Людина,
а ми лише знаряддя праці в її руках.
Павло Бондар? 3-Г клас

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Хто головніший?"